środa, 6 sierpnia 2014

BOHO CHIC - stylizacja z luźnymi spodniami boho

Witajcie, w dzisiejszym poście zaprezentuję stylizację w stylu boho. Nie jest to typowy post w stylu 'boho chic', jednak myślę że spodnie z tej stylizacji idealnie wpasowują się w ten styl. Luźne spodnie boho w geometryczne wzory (no name), połączyłam z białym topem (top shop) oraz czarnymi szpilkami na słupku (czasnabuty.pl). Do tego dodatki w postaci kolczyków piórek (clarie's)  w kolorze cyjanu, biustonoszu w tym samym odcieniu, który widoczny jest pod topem oraz złoty naszyjnik ze złotymi elementami w kształcie podobnym do piórek (kari). Takie kolczyki mogą stać się podstawą Waszych stylizacji, a nie tylko ich dopełnieniem. W swojej 'kolekcji' mam jeszcze parę takich kolczyków piórek i może kiedyś jeszcze je zaprezentuję.
Jest to moja propozycja na 'boho chic', w której wystarczy zamienić szpilki na trampki i już można się tak ubrać na spacer lub zakupy.







9 komentarzy:

  1. Idealne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetny blog <3
    Obserwujemy?
    zapraszam-http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia świetne, a piórka takie delikatne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiany wyszły Ci na lepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz, nie jestem zwolenniczką takich spodni, ale na tobie naprawdę super wyglądają ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń