piątek, 1 sierpnia 2014

MAŁA CZARNA - stylizacja

Witam Was w pierwszym poście. Nie będę się rozpisywać tutaj o sobie, może w późniejszych postach poświęcę na to chwilę, ale od razu przejdę do tego, po co jestem tutaj. Chcę moim blogiem pokazać swoją osobę. Będę tutaj pokazywać różne inspiracje, moje stylizacje, sesje zdjęciowe oraz myślę, że z czasem rozwinę się w innych kierunkach.
Pierwszą stylizacją będzie prezentować w głównej roli 'małą czarną', która przy moich ówczesnych włosach, w odcieniu rubinowej czerwieni, wyglądała idealnie. Klasyczna 'mała czarna' to nieskomplikowana sukienka, którą każdy może interpretować na swój własny sposób. Wszystko zależy już od nas - jaką wybierzemy biżuterię, dodatki, buty czy makijaż. W zależności od tego co wybierzemy można jej nadać wyjątkowy, niecodzienny wygląd. Ja zrezygnowałam z jakiejkolwiek biżuterii, ponieważ uznałam, że moje włosy będą wystarczającym kontrastem do stylizacji. Niżej prezentuję zdjęcia i liczę na Waszą opinię :)







11 komentarzy:

  1. Ślicznie kochana wyglądasz, bardzo elegancko :)
    PS. Z pewnością za jakiś czas i ty będziesz mogła wziąć udział w takich akcjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jesteś jeju :*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wróc do tego kolorku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo fotogeniczna :) Super byłoby gdyby udało ci się za jakiś czas poprawić jakość zdjęć, ale wszystko da się w swoim czasie zrobić na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki mam zamiar :) Następny post będzie lepszy. Te zdjęcia były robione tabletem, więc wiadomo, że jakość jest kiepska. :(

      Usuń
  5. W takim razie życzyć Ci trzeba wytrwałości w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń