wtorek, 12 sierpnia 2014

NETIS PHOTO - sesja zdjęciowa

Witajcie, dziś zaprezentuję Wam nietypowy post. Zdjęcia niżej przedstawiają moją pierwszą ('profesjonalną') sesję zdjęciową. Autorem sesji zdjęciowej jest Netis Photo, którego inne prace znajdziecie na jego fanpage na facebooku (niżej). Osobiście jestem bardzo zadowolona ze sesji zdjęciowej, wykonanej przez tego fotografa. Są to głównie portrety. Większość zdjęć przy różnych wpisach bardziej stara się 'uchwycić' stylizację, a dziś w roli głównej jest tylko moja twarz.
"Portret to fotografia, w której głównym tematem jest osoba fotografowana. Artystyczny portret opowiada o człowieku, jego charakterze, osobowości, zainteresowaniach lub pracy."
Co jakiś czas będą się pojawiać takie wpisy, ponieważ złapałam lekkiego bzika na punkcie takich sesji zdjęciowych i chcę się rozwijać w tym kierunku. Więc co jakiś czas szykujcie się na takie, nieco inne zdjęcia. Mimo tego, że sesja zdjęciowa różni się nieco od zdjęć, które będą się tutaj zazwyczaj pojawiać, zawsze wybierając ciuchy na sesję zdjęciową staram się wybrać coś, co się dobrze prezentuje nie tylko na zdjęciach.
Zachęcam do obejrzenia efektów naszej współpracy niżej! Piszcie jak Wam się podobają zdjęcia :)







18 komentarzy:

  1. bardzo ładne, subtelne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjecia ! ;)
    http://paulinaaaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! :) Znam fotografa, choć nigdy z nim nie miałam okazji współpracować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdj.:) te w kolorze bardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju ale ty jesteś śliczna ♥ ja dopiero zaczęłam i było by mi miło gdybyś napisała jakiś miły komentarz i zaobserwowała :)
    Zapraszam do mnie: http://lokatyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabrzmi to co najmniej dziwnie, ale masz świetne brwi :D Piękne zdjęcia : )


    http://peppermintandpink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś bardzo fotogeniczna ;)
    Może wzajemna obserwacja?

    asiek-asieeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ;*
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. oo jacie :>
    jaki fajny blog ! a zdjęcia jakie <3
    uwielbiam ! :))
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń