czwartek, 9 października 2014

ÉGOISTE PHOTOGRAPHY - beżowy sweter & marmurkowe jeansy

Witajcie, dziś prezentuję Wam stylizację jesienną. Stylizacja składa się z dużego, beżowego swetera (new look) , marmurkowych jeansów (pull&bear), czarnych botków (czasnabuty.pl) oraz czarnego szalu (F&F).
Ta jesienna stylizacja prezentuje raczej chłodną 'część' jesieni. Beż, czerń, granat to główne kolory tej stylizacji. Beżowy kolor na swetrze kojarzy się z ciałem, dotykiem i delikatnością.  Kolor ten, kojarzy się nam raczej z nudnym kolorem. Podobnie oceniamy czarny, szary czy brązowy. Jednak przy odpowiednim połączeniu tych kolorów z intensywnymi barwami, lub wyrazistymi wzorami mogą dawać nam bardzo ciekawą stylizację.  Rzadko wybieram ciuchy w tym kolorze, ponieważ wolę 'ryzykować' i stawiać na nieco mocniejsze barwy, wzory, jednak beż jest na tyle uniwersalnym kolorem, że można bezpiecznie komponować go praktycznie ze wszystkim. Ja połączyłam go z marmurkowymi jeansami, z którymi moim zdaniem tworzy dość ciekawy kontrast. Całość dopełnia czarny kolor - który jest niezwykle uniwersalny- w postaci botków oraz szalu.
Zdjęcia do tego postu, wykonała moja koleżanka Karolina. Więcej jej prac znajdziecie na jej fanpage na facebooku -  Égotiste Photography.
        








16 komentarzy:

  1. świetny zestaw

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie :)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wszystkie zdjęcia wyszły tak pięknie! Ja niestety nie jestem tak fotogeniczna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba mamy te same jeansy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jesienny look ;) Super wychodzisz na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też przydałby mi się taki czarny komin na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz na drugim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia:) Bardzo fajne zestawienie ubrań ;)

    http://lady-emi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia. Pięknie na nich wyglądasz. Jakoś tak Twoja twarz przykuła moją uwagę, że nie zwróciłam uwagi na stylizację :P. Po ponownym przejrzeniu zdjęć mogę powiedzieć, że masz piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna jesteś, a zdjęcia super :)

    obserwuję, i zapraszam do siebie- fedricci17.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post, zapraszam do mnie! http://fashionbypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń