niedziela, 23 listopada 2014

AUTUMN - jeansowa kurtka & t-shirt w paski

Witajcie, w dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować Wam moją nową jeansową stylizację. Mój pomysł na jeansowy outfit składa się z głównego elementu czyli jeansowej kurtki (sh), T-shirtu w paski (f&f), czarnej spódnicy (szafa.pl) która zrobiona jest z tiulowego materiału, czarnych botków (f&f) oraz czarnej, dużej torby (sinsay). Jeansowa kurtka to bardzo uniwersalna rzecz - dodaje stylizacji luzu . Pasuje do każdego typu stylizacji, tych dziewczęcych czy też tych rockowych. Ja wybrałam wersję dziewczęcą, ale postawiłam na klasyczne kolory. Inspiracją do stworzenia tej stylizacji była przypadkowa stylizacja na lookbook.nu




12 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia i wspaniała stylizacja ;) klikam Lubie to! ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. jesienne sesje to chyba moje ulubione! tło wygląda tak pięknie i u Ciebie też wszystko wyszło cudownie :) stylizacja mi się podoba oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenie, bardzo mi się podoba! :)

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely post! I so love your denim jacket. Happy first of December. :)

    WHATKENNYHEARTS.COM
    FOLLOW ME ON BLOGLOVIN
    LIKE WKH ON FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się kurteczka! Lubię właśnie takie wyglądające na vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie stylizacja mimo, że sprzed roku sprawdziłaby się idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, rzeczywiście jest dalej aktualna :):)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna stylizacja. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  11. Super blog bardzo ciekawy: )
    Miło tu u Ciebie, na pewno będę tu wpadać częściej : ) Może obserwacja za obserwację?
    http://toloveyourselff.blogspot.com/ ZAPRASZAMY:)

    OdpowiedzUsuń