wtorek, 6 stycznia 2015

AZTECKIE LEGINSY W ROLI GŁÓWNEJ - stylizacja ze skórzaną ramoneską

 Ostatnio, przeglądając moje stare zdjęcia natrafiłam właśnie na tą stylizację, którą prezentuję niżej. Zdjęcia mają już 2 lata. Dość zadziwiające jest to, że gdybym dalej miała te ciuchy, bez wahania bym je znów ubrała. Mimo mojej wewnętrznej i zewnętrznej przemiany, którą widać na zdjęciach, bardzo mi się podobają i wcale nie czuję tego, że było to aż 2 lata temu. Przede wszystkim, mimo dominacji leginsów w azteckie wzory na zdjęciach znajduje się moja ulubiona ramoneska (house). Mimo tego, że od dawna jej już nie mam dzielnie służyła mi wtedy w wielu sesjach, które być może jeszcze kiedyś pokażę na blogu. Do tego biżuteria (Kari), którą niestety zakrywa szal i na większości zdjęć nie jest widoczna, brązowa torebka 'vintage' (allegro.pl) oraz brązowe botki (allegro.pl). Mimo tego, w jakim krajobrazie były wykonywane zdjęcia, było naprawdę ciepło i spokojnie mimo dużej ilości śniegu mogłam ubrać na siebie jedynie tą ramoneskę, która idealnie sprawdzała się również w ciepłe wiosenne dni. A co Wy o tym sądzicie? Jak Wam się podoba takie połączenie? :)





17 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci za miły komentarz ;*
    A na zdjęciach wyszłaś prześlicznie
    i bardzo podoba mi się Twoja kurteczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne legginsy super motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne masz włosy :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie wzorzyste legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne leginsy! podobne znalazłam na madamsale.com

    OdpowiedzUsuń
  6. getry i bluzeczka... mój styl :-) super! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, luźny i prosty look - czego chcieć więcej zimą :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!
    pozdrawiam gorąco,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia, zachęcamy do pokazania swojego bloga w naszym nowo powstałym Katalogu Blogów Modowych w Polsce www.justfashion.pl

    OdpowiedzUsuń