czwartek, 19 marca 2015

WĘŻOWE LEGINSY 'DIY' - stylizacja

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam swoją nową wężową stylizację, która jest już moją drugą stylizacją z motywem zwierzęcym. Pierwszą panterkową stylizację, znajdziecie tutaj - KLIK. Mój pomysł na wężowy outfit składa się przedewszystkim z głównego elementu stylizacji czyli wężowych leginsów (wykonałam je metodą DIY- do it yourself, czyli połączyłam dwa materiały-skórę oraz wężowy materiał i tak powstały leginsy, które prezentuję niżej za zdjęciach), szarego t-shirtu (sh - t-shirt jest bardzo klasycznym elementem, wraz w połączeniu nawet ze zwykłymi czarnymi leginsami i odpowiednio dobraną biżuterią tworzy niesamowity efekt) oraz czarne botki na słupku ze złotymi zamkami (allegro.pl). Fryzura to tzw. "Messy bun" czyli szybki, niesforny kok, który można wykonać zaledwie w kilka minut. Makijaż - klasyczny i codzienny: czarne kreski na powiekach, a aby dodać nieco 'odmiany', usta pomalowałam czerwoną szminką, która według mnie nadaje 'pazura' stylizacji. Zdjęcia zostały wykonane przez moją ukochaną przyjaciółkę. Jest to jedna z moich ulubionych obecnie stylizacji. Wszystko zobaczycie na zdjęciach niżej. A jak się Wam podoba? Liczę na Waszą szczerą opinię :)










5 komentarzy:

  1. Wow, legginsy genialne!
    http://juliet-monroe.blogspot.com/2015/03/krzyk-i-spokoj.html zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie połączenia kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, prosto, podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń